pondělí 4. srpna 2014

Výmluva

Ano, zanedbávám to tu, já vím. Kolikrát už jsem se chtěla pustit do psaní o tom, jak jsem se měla na letošním puťáku, nebo o fascinujících myšlenkách nových knížek, které teď čtu. Ale vždycky, když jsem otevřela blogger, nedalo mi to a sklouzla jsem ke své nové hračce - blogu o cestování po Japonsku.
Před třemi roky jsem byla jako člen mezinárodního servisního týmu na celosvětovém skautském jamboree v jižním Švédsku. A bylo to tak dokonalé, že jsem ještě dlouho po jeho skončení neměla vůbec náladu o tom psát na blog. Takže se tu o něm nedočtete. Nicméně moje nadšení přetrvalo a já jsem zase zahrabala prstíčkem, že bych chtěla i na další celosvětové jamboree - které bude příští rok v létě v Japonsku. A právě tento cestovatelský blog o Japonsku je mou prací pro český kontingent (či spíš jen pro jeho dospělou část, která jede na jamboree nejen pracovat, ale také cestovat).

Tak se kochněte taky :)
http://cestovani-japonsko.blogspot.cz/

Žádné komentáře:

Okomentovat