pátek 3. ledna 2020

Suma 2019

Sumírování předchozích let zde: 2018, 2017, 2016, 2015, 2014 a 2013.

Letošní rok byl velmi hustý na všechny typy počitků, na všechny strany, nahoru i dolů, na totální dno i do samého nebe. V jeden rok jsem vycestovala na jih od rovníku i za severní polární kruh. Hrábla jsem si na dno sil fyzických, třeba v Angole nebo ve stěně Mt. Watzmann, i psychických při kumulaci nezvládnutí státnic, stěhování, rozchodu. Na druhou stranu jsem brečela z přemíry krásy při pozorování polární záře v Grónsku a zesílila při pokoření půlmaratonu. 
Nepřestává mne fascinovat, kolik se toho dá stihnout a zároveň mít pocit, že pořád dělám málo, že nežiju dost. Děkuji vám všem, za to, že mi pomáháte, že mě učíte, nastavujete zrcadlo, dáváte přesně ty lekce, které potřebuji. Omlouvám se, že ne vždy mám sílu to vydržet, že ne vždy dokážu jednat nejlíp, jak dokážu. Je to cesta, která se proměňuje, jsem si toho vědoma, tak snad i vy. Díky za vaši trpělivost. Bez vás všech bych to nebyla já :) A když náhodou utíkám do samoty, vězte, že je mi tam dobře. Je to společnost, kterou si dobrovolně vybírám a která mě učí zrovna tak, jako vy.


Aktivity

Běh: 147,2km (8,7km/výběh; půlmaraton)
Kolo: 834km (640km Angolou)
Pěšky: 301,5km (Lubango, Strakonice, Brdy, Grónsko, Křivoklátsko, Šumava)

FrisB 4x
Fitbox 3x

Lezení:

  • skály 2x (Kapucínské + Osobovská skála)
  • stromolezení 1x
  • boulder 2x
  • klasik 5x
  • big wall 1x (Watzmann)


7x otužování (poslední 21.11.)

První širák 31.3., poslední 31.12.

Výlety a expedice

Angola
Brdy Jordán + Tok
Kokotsko
Tišnov výlet s bro
Kraków
Dalešice stěhování
Kamenický Šenov
Kapucínské skály
Grónsko
Ptice
Kdyně
Po zrušené trati do Eslarnu
Watzmann Ostwand
Palvínov
Skryje – Týřov
Domaslav
Milevo
Silvestr Falkenstein

Kultura, festivaly a sociálno

Strakonice zabijačka
Svatba sestřenice
Skautský ples
Sklípek Přítluky
Avatar festival
Iris svatba
Holostock festival
Letná demonstrace
Tábor
VlakFest
Narození Jolanky
Čištění Mže na lodích
Busking Fest
Stěhování Terezky ke mně
Caveman
Sraz z gymplu
5x taneční
6x zpívaná

Škola a práce

Fail státnice červen
Státnice cajk září

Flandera fyzio kurzy

Vánoční trhy stánek brigáda
Resslova fyzio - první skutečná práce :D

Srdce a mysl

Mínus jedna symbióza
Plus mínus jedna radost z Nebřežin

Přednáška V. Cílka
Pesso Boyden seminář + terapie
Kurz hlubinné psychologie
Spousta knih k přečtení :)

Milníky

Návrat bratra z Afriky
Definitivní konec studií (! po 8 letech na různých VŠ :D !), titul Mgr.
Stěhování z Brna zpět do Plzně
Hledání a najití práce
Založení živnosti

Náhodná fotodokumentace roku 2019


































Žádné komentáře:

Okomentovat