pátek 17. dubna 2009

Espanol fluente :D

Spíš by se to hodilo na Artenesin blog, ale prej to tam nechce, tak budiž :)

Margarita se bavila s Artenes po hodině o nějaké záležitosti s divadlem a Arty s ní vedla PLYNULOU konverzaci. Pak nás ještě požádala, abychom pro ní něco přeložily a já jsem jí to odkývala. Arty na mě vrhala nesouhlasné pohledy, ale já jsem opáčila, že se přece tu špáninu učit musíme. Pak jsem jí vysekla poklonu za rozhovor s Margaritou: "Arty, tyve, ty si válela, si mluvila plynně španělsky, uvědomuješ si to vůbec?!"
Ale Arty na to: "Dyť sem mluvila vo ničem, ty vole! To neni španělština, to je politika!"
Šla jsem do kolen a moje bránice hrozila rozerváním... ROFL

2 komentáře:

  1. Pěkně, pěkně ;). Sem to tam nechtěla dávat, protože ty ses tak krásně chlámala, já bych to pořádně nenapsala :-*

    Mimochodem, Šj rules the whole world, tohle už je třetí blog, kde se objevuje téma Espaňol fluente. Je to mor prostě a může za to Ježíšek! :-D

    OdpovědětVymazat
  2. Skutečně, espaňol fluente vládne světu! :-)

    OdpovědětVymazat