neděle 2. listopadu 2008

Chtěla jsem...

Chtěla jsem sem dát nějakou krásnou listopadovou básničku, třeba i výjimečně jednou nepsanou volným veršem, ale nějak mi to nejde od ruky, prostě se musíte všichni smířit s tím, že pokud se v mojí básni bude něco rýmovat, je to opravdu pouze náhoda, nicméně těchto náhod já si velice cením. Takže - třeba mě do zítřka něco napadne... Ale mohlo by to začínat třeba

První listopadová slza
nebo kapka studeného deště?
dopadla přede mne na stůl...

6 komentářů:

  1. Proč chceš psát básně? Proč je píšeš?

    OdpovědětVymazat
  2. Potřebuju je psát, jsem na tom závislá. Na jedné straně se vyžívám ve zvukomalbě, v hledání slovních spojení, která zasáhnou, probudí, jakkoli se dotknou toho, kdo to čte, a na straně druhé nacházím vnitřní vyrovnanost, ventiluju svoje pocity a dojmy, když je jich ve mně přemíra, smutek, radost anebo když potřebuju popsat jak jsou lidé slepí, když byť jen úsměvem nedokážou ocenit krásnej listopadovej den...

    OdpovědětVymazat
  3. To je docela účelný a mě se to líbí:-) A kde bereš mimochodem inspiraci??

    OdpovědětVymazat
  4. Především v událostech mého života, v mých pocitech... :) ale i všude jinde samozřejmě - je spousta věcí a lidí, co mě inspirují ;)

    OdpovědětVymazat